Iskall dag

vaknade till 26 minusgrader.....brrrr.
Dessutom rök min enda sovmorgon...
Jag hade tagit åt mig att börja 8 ist för 10 då jag skulle ha morgonsamlingen i 1-3 B och sedan vara med på so/no lektionen i F-1 :an.
Ungarna jublade när jag skulle ha dom direkt på morgonen och det känns ju skönt, man skulle ju kunna bli utbuad om man har otur ;)
Efter en stund var det dags att GÅ UT!! Hua så kallt.....en lång promenad i djup snö tillsammans innan det blev en lek som gick ut på att jaga varandra. Det var underbart vackert i skogen så jag kunde inte låta bli att fota med mobilen...



Tack vare att jag började tidigare kunde jag gå hem tidigt också. Slutade 15.30 ist för 17..jaätte skönt!
Kvällen avslutades med att Ronja och Micke var i badhuset medan Emmie red på Sorf. Jag tränade...som vanligt får jag nog säga....Ett boxningspass där jag fick köra på hela tiden eftersom jag körde mot Becca som tränar oss och hon har slagförbud....DET var jobbigt men det är ju så jag vill ha det :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0