Today

Vaknade upp till en röra, hela köket upp och nervänt.
Det blev frukost i soffan innan vi tog tag i eländet,
Barnen var jätteduktiga och hjälpte till att städa, julstäda. Damma, plocka, dammsuga.
Jag och min man la golv...Vi lyckades till och med bli klara och det belev såå snyggt!!! Nu kommer vi att fortsätta ut i den andra delen av köket men det sparar vi till efter jul.
Emmie hade voltige avslutning med uppvisning i dag.
Dom var jätteduktiga och efteråt fikade vi det vi hade med oss i kafeterian. En riktigt mysig stund.
Snön fortsätter att falla och nu är det vinter. Jag älskar det och tycker att det är vackert men jag vet att alla inte gillar det ..
Lite tok från dagen :))
Sötaste flickorna <3
Emmie hittade jag i lillbrorsans riddarsäng, där hon gömt sig med datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0