Ligger efter

Ligger lite efter i bloggen en det gör inget.
Gårdagen gick mest åt att plugga så det var inget spännande.
Dubbla utvecklingssamtal med tvillingarna. Det går riktigt bra för dom och jag är stolt!
Ronja övningskörde i mormor o morfars bil i halkan och det gick jättebra.
Det var superhalt i går. Regn uppe på isen. Livsfarligt!!
Nu är luciadagen här...
Jag klev upp kl 6 och gjorde i ordning brickan innan jag drog på mig lussekläder.
Nu är jag inte säker på att alla barnen uppskattar sin mors försök till att väcka dom så där lagom ljuvt och vackert..
En lite kraxig sång men gott fika. Ronja vände sig bara om och muttrade nåt :)
Vi andra hade mys till lucia på tv med choklad, pepparkakor o lussebullar. Tända ljus såklart. Vi avbröt lucia för att titta på den spännande julkalendern.
På em är det luciafirande på förskolan och det brukar alltid vara jätte härligt med alla barn!
malte är envis o ska vara pepparkaksgubbe..dräkten är minst 2 strl för liten medans vi har tomtedressar i alla strl.
Det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0