Juligt (fredag 16/12)

Tog en Saladag tillsammans med Ronja. Lyckades köpa färdigt julklappar till fam Eriksson och det känns skönt.
Vi träffade på mormor och morfar som vi tog med på Johanssons där vi fikade. Pappa Micke hade också lyckats komma loss från jobbet och följde med.
Snön började falla även om den var väldigt blöt..lite mer julstämmning!
Micke hade ju börjat riva i köksgolvet så det var bara att fortsätt med det. Kan tycka att det kändes en liten aning stressat så här före jul men i bland är det bara att smida medans järnet är varmt.
Jag bestämde också idag att strunta i att göra mitt stora pepparkakshus...jag gör hellre godis och annat pyssel om kvällarna tillsammans med barnen. Huset brukar nämligen ta ett par dagar att göra och är mitt egna projekt :/
I år ska vi tillverka lite smått och gott som vi kan äta att hänga i granen. Då kan vi ha en riktig julgransplundring sen!
Tumblr_lvc1uqyulm1r5xup0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0