TACK

Jag är ju som sagt inte den som gnäller i onödan eller irriterar mig på folk.
Nu när jag för en gångs skull  har gått ut med det (på facebook) att jag är ledsen och besviken så har jag fått massor med glada tillrop!!!
TACK alla ni som står bakom mig och stöder mig i hur/vem jag är! Det betyder mycket att det finns såna som ni!

En klok granne var bekymrad över mig och sa några ord jag sen har funderat över...
" Du måste tänka på att under bara det senaste året har du gjort stora förändringar i ditt liv. Du märker det nog inte så tydligt som andra. Du har tagit tag i motionen och du fixar det! Du ska börja plugga! Du är piggare och mer i gång. Det förväntar sig inte folk...dom förväntar sig att du ska vara samma som du alltid varit och när förändringar är positiva så blir det avundsjuka." Ungefär så sa hon....
Jag har inte sett det så. Visst har jag gjort förändringar som är bra för mig men inte har jag tänkt att det ska sticka i ögonen på nån.....för att ni som reagerar negativt på mig ska må bra borde jag alltså fortfarande väga 90 kilo, vara gravid, gå hemma med barnen och vara nöjd o glad!
TYVÄRR säger jag...jag är glad, pigg, lagom "tjock", ska omskola mig, lever ett socialt liv även utanför hemmet, kör en cab.,.,.fortfarande gift med en man jag ofta känner förälskelse inför, som är min vän och livskamrat, har mina 8 ögonstenar nära mitt hjärta, har glimten i ögat och älskar livet!! Kan det bli bättre???

Nu släpper jag det här ämnet och ägnar mig åt viktigare saker....tex att planera vår 20:de bröllopsdag den 17/8 så det så <3<3<3<3<3<3

Pretty Things


Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja säger bara att du är lyckligt lottad. Å ja håller på dig å Micke. Mistänkte att de va en cabb (plåtcabb) när de va så lång bak. Kör vackert bara. Å hälsa alla.......

2011-08-11 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0