Några citat

I skogen : Var är morfar? Där, jag ser en röd tröja med ett morfhuvud på :)  (Molly 4)

På MC donalds: Kan vi inte åka nercabat hem? Det blåser i mitt hår och det ser så sexigt ut! (Emmie 14)

I bilen (utan tak): Hjälp! Jag säger ju det...barbie musik, Jag sitter i en BARBIEBIL!! (Albin 10,5)

På toa efter att ha kräkts: Det flög in ett bi i min mun och det ville inte jag så jag gjorde så här...(Molly 4 stoppade in halva nattlinnet i munnen vilket slutade med en kräka)

På MC Donald: Jag känner mig som Lotta(på bråkmakargatan), Jag är så bra och kan allt! (Jag, Petra 42)

På dop hos Hanna: Heeej! Kom du? Jag trodde att du var död! (Albin ca 5 till sin gammelfarfar som då var 93 år)

Det finns massor av dom, roliga tokiga uttryck av nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0