Lördag

och jag har inte gjort ett dugg...verkligen ingenting.
Har känt mig lite ur gängorna. Trött, ont i kroppen...muskelvärk. Kan vara regnet eller vädret som gör det därför hoppas jag på vackert väder framöver.
I morgon ska jag få lite gjort. Har bestämt mig för att måla skåpet. Tänker också rensa Mollys garderob och städa hennes rum nu innan hon fyller år.

Jag ska även göra en ny header ( det som syns överst påå bloggen) Det är dax för en mindre somrig sådan. Kanske oviktigt för er men roligt och skoj för mig att byta ut den efter årstid och humör. Svår att göra bara...

Nu ska jag krypa i säng och hoppas på en "piggare" dag i morgon...
Puss alla vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0