Karlar

I dag fick jag syn på ett par byxor som jag tyckte var grymt snygga i alla fall tillsammans med det tjejen på bilden hade på sig.
Jag sa till min man..och stora son att såna vill jag köpa!! Båda två tittade på mig som om jag var knäpp...Kommentaren blev " Du är inte 25 längre" " Nej du är ju inte det"....Blää för karlar... Så kollade jag på bilden och kontrade..."det är ju inte hon på bilden heller" :) En vacker, snygg kvinna i medelåldern! Haha där fick dom!!

Brallorna var i skinnlook och tillsammans med en röd oversiceblus var det sååå snyggt :)


Kommentarer
Postat av: Galna grannen

Tror du blir supersnygg i röd oversiceblus och brallor i skinnlook.



Skit i torrbollarna! Vad förväntar de sig... yllekjol, stödstrumpor och promenadskor eller.... ha ha.

2011-08-25 @ 10:08:45
Postat av: petra

Haha du är ju helt underbar :))

2011-08-25 @ 20:55:30
Postat av: Carina

Såklart att du ska ha brallorna, köp, köp köp.....

2011-08-25 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0