Jag är gul

Jag har gjort ett test där man är en färg.

Nyfiken gul, Grön och skön, Röd och rättfram, Logisk blå var färgerna.Jag gissade och uteslöt...Blå gick bort först...Grön trodde jag inte heller på...sen blev det svårt. Röd eller gul?

Jag gjorde testen och blev gul.
Det jag läste sen stämde otäckt bra!! Jag var en klockren GUL!!

 Du är nyfiken och intensiv.
Har lätt att engarera dig i olika saker och människor.
Utmärkande drag:
Utåtriktad, känslosam och energisk.
Bra på att motivera och inspirera andra. Blir lätt engagerad och brinner ofta för en åsikt eller en ny ide.
Ser positivt på livet. Nyfiken, flexibel, dynamisk och kreativ.
Inte rädd för att prova nya ideer.
Pratar gärna och använder många ord. Går helst inte i klinsch om någon är påstridig. Vill inte att det ska bli dålig stämning. Bra på att samarbeta.
Minus:
Blir lätt uttråkad.
Kan åka upp och ner i sitt känsloliv och behöver då bekräftelse och känna sig sedd för att orka fortsätt brinna.
Vill vara omtyckt.
Gillar frågor/påståenden som:
"Det ordnar sig", "Min känsla säger mig att...", " I mötet med andra människor händer det alltid spännande saker", "Se så, bråka inte"

Tror inte på sånna här tester men den beskriver mig väldigt precis...på gott och ont!

be different - Google Imagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0