FIIIIKA

Jag lever i ien fikavärld!!!
Vi fikar hela tiden, mysfika, födelsedagsfika, tröstfika, heltappropåfika, gästfika, kompisfika, fikafika, mackfika, finfika, vardagsfika.......jaa fika, fika, fika....

Jag älskar att fika!!! En kopp kaffe, gott bröd också det viktigaste! Trevligt sällskap!!!
Fika med Katja, Maria, Rosie, Grannarna, barnen, släkten, maken...kan aldrig bli för ofta!!
Måste bara tänka på VAD jag fikar...det goda lägger sig som mjuk bomull runt min midja, kärlekshandtagen har blivit mer kärleksfulla under sommaren, det känns mjukare att sitta ner....
Hösten är här och då blir det lättare....kanske bara mycket mer mysstunder att se fram mot ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Uppsalafika!!!! :-)

Välkommen när som helst!

2011-08-15 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0