Sol, sol och åter sol

Jag har aldrig njutit så mycket av en ledighet som just den här...(det kanske jag har sagt förut)

Ingen löpning idag. Mysmorgon med film och kaffe.
I dag fick ag också för mig att börja räkna propoints igen. Det ska väl kunna gå att få bort de sista eländiga kilona nu när sommaren närmar sig, kan ju inte vara omöjligt.

Lite trädgårdsarbete men mest lugnt och skönt. Spelade lite strandtennis med Ronja, kan ju säga att det gick...sådär....
 
Soooola...
Dagens mat bestod av Ugnsgrillad lax, potatis, yougurtsås med dill och gräslök, ärtor. En klar favorit för många här hemma.

På eftermiddagen blev det kalas hos kusinen som fyllde 10 år. Gott fika som jag klarade av att låta bli :)
När vi kom hem var jag riktigt sugen så det blev en avokado som mellis.
Ronja och Kimmen frestade med en hembakad bärpaj och vaniljsås. Jag får göra ett smart val så det blir frukt/bärsmothie lite senare.
 
Micke och Malte har åkt till Arlanda för att hämta Robin som kommer från Gotland.
Längtar efter att få hem dom nu.

Jag har börjat att kika lite efter en cykel på blocket. Vill ha en bra cykel som funkar att motionera på. Jag har fått rådet att kolla efter en hybrid.

Snart blir det nog lite tv-mys, skönt att kura i hop under en filt när man har varit ute hela dagen.

Pojkarna ska sova i husvagnen tillsammans med en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0