Orolig, nervös, pirrig, förväntansfull, ångestfull...

kan det bli mycket mer komplext än så??
Det är jag.
Jag vill så mycket.
Jag vill bli bättre på så mycket. 
Jag vill leva upp till egna och andras förväntningar.
Jag vill finnas där för min familj.
Jag vill finnas där för mig själv.
Jag vill förverkliga det som är jag.
Jag vill bygga vidare på det jag har samtidigt som jag vill bygga nytt.

Jag väntar på den dag när jag känner att jag kan landa i någon sorts tillvaro.
Det har jag gjort genom åren i olika stadier genom livet men jag tror aldrig att jag svävat som jag gör nu 
och önskat lika mycket att få landa alldeles mjukt och lugnt.

Jag säger ju det att jag är en mycket irrationell kvinna som trots det har fått tillräckligt mycket skinn på näsan för att försöka göra just det jag vill...........

 

Just Another Girl, Trapped Within My Own Truth
Like a butterfly, want to find the perfekt flower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0