Min 32 årsdag

eller hur var det nu??
Äh det spelar inte så stor roll huvudsaken är att det blev en perfekt dag!
Det enda jag saknade var Elias förstås.
Micke och Edvin stack redan före 8 för att spela handbollsmatch.
I köket hörde jag tissel och tassel...länge....länge....
In kommer Emmie, Malte och Molly sjungandes "ja må hon leva"..så gulliga...
Frukost på sängen bestående av : Ett stekt ägg, två hårdmackor med kaviar o gurka, en kopp kaffe. Några söta kort och lappar.









Tog det lugnt en stund på förmiddagen innan jag började fixa med maten jag lovat bjuda på.
Grekiska färsbiffar, ris, tzatsiki, tomatsås och sallad.
Det blev gott och lyckat. Efteråt serverades kaffe och rulltårtsbakelser.
Jag fick en massa fina saker som jag blev väldigt glad över.









Tnika och tights, presentkort på en klippning, presentkort på kapp ahl (till en klänning), halsband som min syster gjort, blommor..

   

  

När kalasandet var över tog jag en jogging tur på 5 km. Det var fruktansvärt tungt att springa men skam den som ger sig... 30 minuter tog det.
Efter en skön dusch var det bara att baka...hade ju tänkt bjuda på nåt gott i morgon på jobbet såå det var bara att sätta i gång.
Nu sitter jag vid "fel" dator utan alla mina bilder så dom lägger jag in i morgon.
Tack alla som gjorde min dag så bra :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0