HITTA DIN MENING

Vad är viktigast i ditt liv?


STEG 1
VAD ÄR VILKTIGT I LIVET?
Första steget är att göra en lista
på allt sådant du tycker
är viktigt generellt.


STEG 2
VAD ÄR VIKTIGAST FÖR DIG PERSONLIGEN?
Välj tre, fyra saker
som är allra viktigast
för dig.


STEG 3
BLI MER KONKRET
- HITTA STÖDORD
Vaska fram vad som
är viktigast inom varje
punkt. Få fram några
enkla "stödord".

Det här är något jag ska ta god tid på mig att i lugn och ro gå igenom
vad som är meningen med just mitt liv. Jag har ju så klart en känsla för vad som är viktigt
men jag tror att jag måste sålla bort och se vad som är det absolut viktigaste just här och nu.

Kommer att skriva ner har det jag kommer fram till....

kram


Sätrabrunn en stormig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0