Saker att se fram mot

I morgon har jag en efterlängtad träff! Ska dejta en fantastisk, trevlig, underbar person! Vi ska ta en fika på schelins med kaffe och nått smaskigt till, det är vi värda båda två ;)
Nu var det länge sen vi träffades så det finns en del att hinna prata om och det ser jag fram mot :)

I går fyllde min lillasyster år men uppvaktningen av henne tar vi på söndag, blir en trevlig em.
Min storebror har också fyllt år, GRATTIS Johan!!

Robin kommer hem!! På söndag, det blir härligt att få hem honom. Han ska plugga och ta lastbilskort o en massa andra körkort.

På lördag blir det ett dygns jobb igen. Det ska bli skoj!! Det är ett jobb jag verkligen tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0