Roligheter

Nu är verkligen hösten här. Det är då det gäller! Att skaffa lite kvalitetstid, så man mår bra!
Jag håller på att lägga upp en strategi för mitt vinterhalvår.

 #Bjuda hem folk, ofta

#Börja träna, minst två gånger i veckan på gym. De andra dagarna någon form av vardagsgympa.

#Egentid, t ex solarium, fika med vänner, bad med tända ljus.

#Tillsammanstid, skicka bort barnen en kväll, hotellweekend, retsturang besök, bio

#Familjetid, badhuset, skogen, fika på stan, lekparken.

Det finns en del som jag värderar högt i mitt liv, där jag ska bättra mig..NU

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som många bra saker, tänk om vi kunde få till den där hotellhelgen! Vore mysigt.

2010-09-16 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0