onsdag.....snart fredag,eller?

Sjutton också!!! Jag kom på en sak men då var det redan försent!
Jag  kom på att jag skulle fotodokumentera en morgon här i det Strandbergska huset för att lägga ut det på min blogg :)
Den här morgonen hade varit perfekt! I morgon blir det för tidigt för att det ska bli bra så jag får vänta till nästa vecka.
Nu ser jag fram mot helgen! På fredag ska jag hänga med "gamla" jobbet för att uppvakta en av tjejerna som fyller 40! Det ska bli kul att träffas, jag saknar dom!

En blivande 40 åring o jag :)

På lördag ska vi käka kräftor här hemma tillsammans med lite glada människor, vi hoppas på fullt hus :)

En glad kräfta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0