Jag har pillat in en ärta i näsan

Molly kom in till mig i köket, hon pratade omnågot och jag uppfattade att det var något med näsan.
- ta ett papper o snyt dig då, sa jag.
Molly tog ett papper, jag gick in i vardagsrummet och satte mig i soffan.
- fick du ut stenen? Frågade Micke.
- Vilken sten? Frågade jag.
- Molly hhar stoppat in en sten i näsan, sa Micke.
Molly kom och jag tittade i näsan. Såg inget. Neej sa jag hon har inget där.
-Joo sa Molly. Jag har en sten i näsan.
Efter en stunds kännande och tittande nös hon.
-Hade hon haft en sten så hade den kommit ut nu sa jag o skrattade.
-AAATJO....en nysning till och något landade på mitt knä. En sten :)
Den hade hon lyckats peta in riktigt långt!!
En liten Lisabeth?? Nej Molly heter hon och det lär ju inte vara sista gången något sånt här händer!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0