Helg

Tyvärr blev jobbet avblåst, men i gengäld fick jag spendera tiden med min familj.
Fredag em hamnade jag o Ronja på gymmet IGEN!! Nu tog vi i lite mer, så himmla skönt att bara tömma huvudet en stund, skönt att känna att kroppen får slita ordentligt.
Sen blev det idolmys, jag nöjde mig med vindruvor.

Lördag morgon åt vi frukost med tända ljus på bordet, Ronja o Kimmen var uppe tidigt dom med o gjorde oss sällskap.
Salas marknad blev det sen, regn i luften o riktigt höstigt. Micke o ungarna köpte en massa marknadsgodis o chokladtoppar.
Vi åkte till mormor o morfar där vi fikade, sen hem för att fixa mat. Hemgjord pizza till 10 pers....kul! Tog lite tid bara och det blev att äta i omgångar vartefter pizzorna blev klara. Gott iaf, jätte gott!!!
Sen hade vi gott om tid innan kvällen så vi åkte o hyrde film. Edvin skulle sova hos en klasskompis så honom släppte vi av i sala. Jag , Albin, Ronja o Kimmen var med. Nu har vi kollat en av filmerna. När klockan var 8 känndes det som den var tio minst.
Nu är klockan tio och det är dax att hoppa i säng så man orkar med morgondagens bravader. Träning, mat hos syrran och säkert en massa annat att göra!!
Godnatt!


Snart ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0