Fredag

blev lite jagande på stan efter jeans åt Edvin.Med 5 barn var det så där lagom skoj...
Hittade i alla fall  det vi skulle till slut!!
När vi kom hem och insåg att det var fotboll på tvn så åkte tjejerna och jag in till sala för att hyra film.
Popcorn o myskväll i våran säng skulle det bli!
Nu är det så att vi har ingen tv i vårt rum så vi hämtade en tv modell lagom + en dvd. Fungerade inte...
Hämtade ett playstation ist. Fungerade inte..... Hämtade en tv modell liten. Fungerade inte..... Bytte tillbaka till dvd. Fungerade inte...... Tillslut!!! Liten tv + playstation...fungerade!!! Tog säkert en timme minst!!!
Nu började jag bli trött, ungarna hade redan ätit upp sitt popcorn, fotbollen nästan slut.
Vi tittade i alla fall på filmen, som jag sov lite då o då till, Emmie somnade snabbt o sov till hela, Ronja fick Albin att vilja sova hos henne  eftersom den var lite otäck! Ja så kan det gå! Mitt i allt kom pappan o ville lägga sig, bara det att sängen var redan överfull så han fick gå tillbaka till soffan igen...stackaren!

SÅ HÄR SÅG DET UT MEDAN VI VÄNTADE




försök nr 3??


försök nr 5???

försök nr 7???

Kan vi bara börja  titta nu?? kolla tvn i bakgrunden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0