En egen stund

Efter en tidig morgon med trötta barn (och en trött mamma), en skoldag där allt kan hända fick jag lite egentid.
Tänk att ett besök hos frissan kan betyda så mycket, även om jag i lampskenet genom spegeln BARA såg min blåtira och påsarna under ögonen. Blä vad sliten man kan se ut i en del belysningar, jaja kanske i alla belysningar...till och med i mörker när  man nått en viss ålder.
Hur som helst så var det jätte skönt!! Att bara sitta där och låta nån pyssla om håret, kan också tillägga att det behövdes! Det blev en bra bit kortare och då tog hon bara det som behövdes.
Konstigt nog är jag aldrig nöjd även om det känns bra!


Här är jag


Sen blev det hämtning av småttingar hos mormor o morfar, Ronja hämtade vi upp vid ksk.
Bad och en mysstund fick vi också tid till.




Nu har vi "Idolmys" med te, bara tjejerna (Emmie, Ronja o Jag) <3


<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0