Vi kom, vi segrade, vi gick......

Ja det gjorde vi minnsan!
Vilken kväll!
12 möttes vi tre tjejer o Anders vid Annedal där vi förberedde inför festen. Anders hade lyckats kanon med musiken...massa 80 tals låtar. Helena hittade en halvdöd mus i ett skåp och jag med min musfobi trodde att jag skulle kräkas när Anders bar ut den i sopkorgen.
Sen bar det av hem till Maria. Maria o jag käkade tillsammans innan vi började fixa naglar, hår och annat som är viktigt vid vår ålder. Ett par drinkar hann vi med också. Glada och förväntansfulla åkte vi till festplatsen där vi ordnade med maten och välkomstbålen. Sen började folk droppa in! Det som är så härligt är att det känns som förr!!! Alla pratar o skrattar, inga konstigheter bara så himla kul!! De flesta på ungefär samma omogna nivå som i nian...
själva tycker vi nog att vi alla är mycket snyggare nu än då iaf efter att ha kollat in gamla foton :)
Kvällen gick fort och klockan blev mycket, dom som inte kom missade ett fantastiskt tillfälle men de som var där var där för att ha kul!
TACK alla vänner för en minnesvärd kväll, hoppas det blir fler!!!


Jag målar naglarna....

Förefestenbild....vilka pinglor inte en dag äldre än 27 ;)

Festfixarna... som har känt varandra sen "lekis"tiden. Jag, Maria,  Helena, Jenni, Lena

Ett par stiliga pojkar. Thomas o Anders

Dennis, Peder, Leonie, Jenni o jag. Undrar varför jag håller i mina öron? Just ja jag har ett stetoskop på mig. Precis som förr när vi lekte doktor ;)

Thomas, Vickie, Glenn, vår klassföreståndare Robert, Lena

Dax för dans. Helena o jag.

En fin bild på Helena

Några höll tal ( även jag sa några ord) Här Lars Alenius som var en av våra klasslärare.

I djupt samtal ;) Leonie, Lasse o jag

En av mina äldsta vänner..ja inte äldst men som jag haft längst ;) eller hur Maria!

Oj kolla vicken brud.....kände nästan inte igen mig själv. Drinkarna måste ha gjort susen ;)

Här är vi! Helena, Lena, Peder, Dennis, Glenn, Viktoria
Jenni, Leoni, Maria, Jag, Robert
Thomas, Anders o Christina  ....Fotograf Lars Alenius

Gänget igen. Här med Lars Alenius längst th

Lite kramkalas blev det med :)

foton Maria Winge och Peder Jonsson

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

Shit va roligt vi hade. Eftersom jag inte har varit med på dom andra som har varit så var det så jäkla kul att träffa dom. Måste nog göra om detta om 5 år.

Du har rätt i att nog är vi snyggare nu än då!

Tack för din vänskap alla år....Kram

2010-10-11 @ 09:33:37
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0