blääää!!

Söndag kväll och jag har slagit mig ner vid datorn.
Den här helgen har varit väldigt upp och ner. Det mesta har varit jättebra!! Vi har gjort en massa tillsammans. Tittat på handboll, grejat hemma...slutat med godis ända fram till i april efter en överrenskommelse med några av barnen. Om vi lyckas blir det Grönalund i vår!! Vi har varit till V-ås o köpt en mp3, ikea, handlat på Ica maxi. Hämtat en frys, frostat av en annan frys. Tvättat o plockat. Haft myys i dagarna två. Som sagt det mesta har varit upp. Det som varit ner är att jag faktiskt inte mår bra. När jag gick tillbaka i min blogg så var jag på ungefär samma ställe och stampade i Mars. Jag vet faktiskt inte vad det är men eftersom jag har en UNDERBAR man som nog inte alltid känner sig särskilt uppskattat så kommer jag att komma upp ur den här gropen igen. Bara att prata o gråta lite hjälper faktiskt. Att få en massa kärlek betyder massor och det får jag så mycket jag någonsin behöver. Tro inte att jag går omkring o är deppig hela tiden, nej det kommer bara över mig i bland. Det finns så mycket bra i mitt liv och jag har så mycket att göra att det är svårt att hinna gräva ner sig.

Jastja A-M! Jag glömde köpa pepparkakor! Hur ska det gå nu???

Waxing Moon Rising


Kommentarer
Postat av: Marie - mitt över

Skickar en KRAM och hoppas det hjälper lite i varje fall. Vi har ju alla våra ups and downs, men du kanske behöver dra ner på tempot lite.. ingen är ju "superwoman" även om du är på god väg ;)

2010-10-25 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0