Tveksam

I dag var jag väldigt tveksam till att träna men bestämde mig tillslut, mest för att Emmie ändå skulle hämtas i stan. MIcke o ronja fick för sig att dom skulle med o simma men behövde först äta. Såå jag lagar mat och dom äter o äter o äter.....så kommer jag på att det är måndag...badhuset är stängt :) Eftersom min älskade man o dotter nu var proppmätta var dom tacksamma att lite snyggt få dra sig ur simmningen ;) Jag fick åka själv!
Ett skönt pass blev det, hämtning av barnet sen hem o slappa framför underbara Maria Montazami med en kopp te. Micke sa att jag skulle väcka honom när jag kom hem och det gjorde jag! Men han sover fortfarande gott bredvid småfolket :)
Nu sitter jag helt själv här och tittar på ett totalt iq befriat program, väldigt skönt :)



Så himla härlig, hur kan man låta bli att älska henne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0