kram

Nu har veckan gått.
Med några omtumlande händelser som jag återkommer till en annan gång.
Jag mår bra och till och med mitt humör är riktigt bra, stadigt .
Har nu tittat på Idol med storbarnen, så skönt att bara sitta en stund. I morgon lär det inte bli så mycket sitta. Först är det handbollsmatch, sen till Annedal och fixa i ordning för vår fest. Efter det blir det en stund över och jag hoppas att jag kan följa med nån av tjejerna hem så vi kan göra oss i ordning innan vi ska tillbaka och sparka i gång festen!
God mat, lite skoj, mycket prat, dans och hur kul som helst blir det!!!
Jag tror att jag lyckats bestämma mig för vad jag ska ha på mig men det hinner jag säkert ändra innan det är dax ;)

Nu är det bara ett par minuter innan utröstningen i Idol blir men jag måste nog ge mig. Orkar inte vara vaken....

Kram alla <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0