Idolfredag

I dag var jag o småttingarna o uppvaktade gammelmormor som fyllt år. Hon bullade upp med alla möjliga godsaker och blev väldigt glad att vi kom!

Sen skjutsade jag Abbe till handbollen o jag passade på att träna. Efteråt handlade vi och jag köpte en massa god frukt till mig. Det gick bra lääänge sen blev det några godisbitar ändå, suck att jag inte kan låta bli!!!
Vi kollade Idol medan vi gottade oss i godsaker, mysigt! Synd bara att Micke är så trött den här tiden på dygnet men han höll ut en stund!

I morgon hoppas jag att det blir fika på stan med dom som vill i familjen, lördags fika :)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:41:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0