Barn :)

Jag tycker om barn. Vilket konstigt konstaterande för att komma från mig.
Det är väl klart att du tycker om barn som har så många, tänker nog de flesta.
Men det är väl inte så självklart att jag tycker om barn alltså inte bara mina egna.
Jag har alltid velat ha många barn. När jag var liten och vi gjorde den där leken att man kastade upp småstenar för att fånga dom med handens baksida också sa man "hur många barn får jag när jag blir stor" , då FUSKADE jag!!! Jag såg till att fånga massor med små stenar varje gång!!
En annan grej jag gjorde var att gå runt i husen och fråga om jag fick gå ut med små barn i vagn, när de blev äldre så tog jag med flera grannbarn på promenader.
Min stackars lillasyster som är 6 år yngre släpade jag på överallt ( när jag ville, inte när hon ville)
Jaa så är det , jag tycker om barn. De flesta...bråkiga, lugna, aktiva, roliga. Jag kan inte säga tt jag tycker om exakt alla barn men absolut de flesta. Det är skönt tycker jag att känna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0