"sjukdag"

Efter lunch vågade jag mig in en sväng till lekparken med småttingarna. Lillasyster o småpojkarna följde med. Emmie, Albin o Kusin L släppte vi av vid badhuset.
Jag mådde riktigt bra och efter att ha frusit lääänge i parken bestämde vi oss för att gå ner på stan o fika. Malte var trött o släpade fötterna efter sig, jag kände inte ens mina fötter... När vi stod utanför Johanssons så kom jag på nåt, - Har du din plånbok frågade jag syrran? Åh nej!! Vi la ju ur dom i bilarna så vi inte behövde ha med dom till lekparken. Barnen stannade med sin mamma/moster på torget medans jag skyndade tillbaka till bilarna o hämtade plånböcker för utan pengar inge fika ju! Sen tillbaka till cafeet där vi handlade gott fika. Alla var riktigt sugna! 5 toalettbesök hann vi med också :)
Strax efter 15 hämtade vi dom större barnen vid badshuset innan vi handlade på Åkrahallen. Massor med frukt till kvällen eftersom det inte blir nå godis.
Nu kan jag bara säga att efter att ha mått dåligt på morgonen, sjukanmäla sig, må bra, roa sig så mår jag inte alls bra nu! ont i halsen, i bihålorna, huvudet ända ner i tänderna...ja vad säger man : Synden straffar sig själv!!! Skulle nog ha varit hemma ist men det blev ju en mysig dag med de bästa <3

småkusiner


snurrgunga



Molly stoppar grus i "brevlådan"

kul

Gullig

Lilla kusin M



Här är vårt kvällsmys <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0