En mammas bekännelse

Här kommer den, den nakna sanningen om MIG en 41 årig 8 barns mamma.
Jag utger nog mig och min familj för att vara full av glädje och energi JÄMT. Pysslar,
lagar mat och bakar tillsammans. Åker på semester och njuter i fulla drag.
Det är sant!!! Just så är vi vår familj och jag! Jag är en obotlig optimist som ser ljust på det mesta......
.....men det finns en sida till och här kommer den:

1. Jag ogillar städning, väljer gärna bort det om jag kommer på något roligare att göra så därför är jag en ganska rörig person.
2. Jag är larvigt fåfäng och jag vet om det.
3. Jag är ingen duktig kock men kämpar bra.
4. Jag är en "datanörd". (enligt Ronja o Kimmen)
5. Jag blir väldigt gnällig när jag är sjuk.
6. Jag skjuter gärna upp saker till morgondagen.
7. Tjatar mycket på barnen.
8. sockerberoende.
9. Har lätt för att bli obstinat.
10. Har nog värsta PMS:et i historien ;)

Vad säger ni nu då???
Jag bara tänker att det måste vara roligare att läsa en blogg som utstrålar positivitet än tvärtom. Det är ju inte så att jag inte talar sanning, bara undanhåller lite tråkbitar av mitt liv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0