En lugn dag

NU har jag försökt ha en lugn dag. Första dagen utan ipren eller alvedon för att känna efter ordentligt. Känner att jag inte är helt pigg än...bläää för att vara sjuk!!!
Lämnade småttingarna på dagis, gick sen hem för att vila. Låg på soffan och tittade på hem till gården, en riktig actionserie när man är sjuk ;)
Jag hade ställt larmet på telefonen i fall jag skulle somna.
Plockade undan lite, fixade tårtor men tog det lugnt.
Hämtade kl 12, slut på lugnet.
Malte fick spela dator en stund medans Molly dukade fika...pepparkakor o juice som hon fixade fram själv.
Sen somnade hon i soffan.
Då passade jag och Malte på att plocka fram spöket Laban spelet. Bara han o jag!
När jag kom in till vardagsrummet hade Malte gömt Molly, antagligen för att hon inte skulle vakna när vi spelade.
En underbar stund med mycket skratt!! <3


En gömd Moll :)

Malte redo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0