Boxning

Nu har jag gjort en grej till som jag länge har velat. Boxning!!
Sjutton vad kul det var och jobbigt!! Vare sig man var den som slog eller den som tog emot så fick man jobba hårt. 9 tjejer som slog och kämpade , hur duktiga som helst!!!! Ett jätte tack till Rebecca som fixade till det, tuffare instruktör får man leta efter!
Jag tänker fortsätta, skönt o få slå lite :)

 

Se hela bilden


Efter att ha ätit en god fruktsallad med yougurt så väntar jag bara på att händerna ska sluta skaka....


Kommentarer
Postat av: Marie

Toppenkul var det! Nu får vi ett legalt sätt att göra det man önskar ibland ... ha ha

2010-11-25 @ 09:13:46
Postat av: Maria Winge

Visst är det kul!?

Därför jag har boxats i, oj måste vara 4 terminer nu. En härlig form av motion.

Kram

2010-11-27 @ 22:46:54
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0