Vilken rusch!

Härlig start på en solig måndag morgon! Startar upp med "Strandbergs Taxirörelse". Skjutsar Elly och hans kompis som  ska på praktik hos Veterinär Sven Lindblom i Tärna. Bara det att Veterinären inte svarar och att dom inte vet när dom ska vara där.... Med i bilen är Ronja och Kompisen Maria. Svänger in till stan med dom först, Ksk för att hämta mattebok sen ner på  stan där Maria kliver av. Tillbaka mot tärna. Ändring och färden går mot farmor som är snäll och ställer upp som taxi ut till Tärna kl 10. Jag, Ronja, Malte o Molly åker hemåt. Molly blir åksjuk ochhåller på att kräkas. Framme på jobbet i sista minuten.....08.45.
Arbetsdagen gick bra iaf.
Hemma blev det mellis ute på baksidan där jag höll på att somna i stolen.
Sen blev det utvecklingssamtal för Edvin! Bara bra saker! Han är duktig min Edvin <3
Molly o Malte lyckades smula massor med salta pinnar över golvet. Släpa ut våra täcken ur våra sängar....
Nu sover dom och snart jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0