Tjejgrej <3

En efterlängtad eftermiddag för mina tjejer, i alla fall för de två stora som visste och förstod vad vi skulle göra.
Modell för en dag! Roligt att se hur fina dom tyckte att dom var. En höjdare att se när Molly fick smink på sig, det är ju något hon vill så fort  nån av oss sminkar sig:) Glitter ögonskugga räckte bra för min söta treåring! Emmie blev också sparsamt sminkad så där fick sminkösen bakläxa.
Lockar i håret fick dom alla tre.
Molly var på sitt bästa humör. Hon stod på huvudet i alla soffor undertiden vi väntade, konstaterade att vi var uppe i "himblen" (våning 19 i Skrapan), sprang och åt snacks från mingelbordet...mycket glad med andra ord.
De som tog hand om oss var jätte snälla o gulliga trots lite spring i benen.
Fotograferingen gick över förväntan! Jag hade nog väntat mig att Moll skulle sätta sig på tvären redan vid första fotot men hon överraskade stort med att posera som hon aldrig gjort annat :) Rätt vad det var tröttnade hon och vägrade. Efter lite saft var det full fart igen... De andra två var jätte fina och duktiga. Emmies stora behållning förutomsjälva fotograferingen var att hon fick några nya klädesplagg, hissen, godis o glass efteråt:))
Molly somnade gott på hemvägen och det är ju inte så konstigt när man tänker på att allt tog 3 timmar om man inte räknar det vi handlade innan och efter.
Hon sover fortfarande, vaknar säkert inte förren i morgon.

Nu skulle jag lägga in lite bilder från eftermiddagen och vårruset MEN jag hittar inte usb sladden till rätt kamera!!!
Alltså, jag har bilder från igår på min kamera, kameran har jag men inte sladden....bilder från idag har jag på Emmies kamera och där har jag sladden medans kameran ligger i bilen.....DET ÄR INTE RÄTTVIST!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0