Tänkvärd dialog på Facebook

Petra Strandberg Fd Engvall

Petra Strandberg Fd Engvall sitter och tänker på att inget spelar nån större roll.......utom det som betyder mest!!!



Jessica Lund
för 12 minuter sedan ·
Jessica Lund
Men Petra - ALLT det andra då? Tror du inte du missar en del saker som i alla fall betyder mycke' liksom,,,inte bara mest om du förstår
Petra Strandberg Fd Engvall
för 4 minuter sedan ·
Petra Strandberg Fd Engvall
Jo men det som betyder något för mig betyder mest så det är ju även det som betyder mycket.....äh nu krånglar jag till det!! Jag menar bara att så mycket oviktiga saker tar upp ens tid, som egentligen inte spelar nån roll....förstår du??
Jessica Lund
Jessica Lund
Japp! Jag håller helt med du jag, så är det.Man bryr sig iibland för mycke' om allt runtomkring att man lätt glömmer sig själv och allt det man själv har :D
Petra Strandberg Fd Engvall
Petra Strandberg Fd Engvall
Som att ta en kopp kaffe, gå ut och sätta sig med en veckotidning, lyssna med ett halvt öra på barnens skratt o stoj, fåglars kvitter....det betyder något :)
Det ska jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0