Lördag, Lördag, Lördag

Vaknade och blev positivt överraskad...av vädret! Solen sken faktiskt! Jag hade väntat mig regn och 3grader ute.
Startade dagen med att skriva  en inköpslista, en låååååååång!!
Det bar av till Ica Maxi i Västerås. De två minsta var med som vanligt...gissa hur duktiga dom kommer att vara på att handla när dom blir stora;)
Först tog vi en sväng in på coop för att köpa billig frukt, det visade sig att den enda frukten som hade det utlovade halva priset var äpplen.Lyxade till det och köpte 3 liter jordgubbar för att få lite sommarsmak!!
Storhandlingen på Maxi började vi i kaffeterian så klart...för att orka handla.
Vi handlade....och handlade.....och...ja ni fattar....
Malte o Molly är super duktiga!! Att dom orkar när knappt vi gör det.  Efter ca 7 limpor, 5 kilo ris, 4 cornflakes paket och tre toalettbesök ( då räknar jag inte mitt) var vi på hemväg! Sammanlagt tog det nästan 4 timmar.



Vi var hem och tryckte in allt i kyl o frys innan det var dax att åka till lillasyster m familj. Vi hade två pojkar att uppvakta. En 9 åring o en 5 åring. Där bjöds vi på grillad korv tillsammans med en massa goda tillbehör efteråt kaffe o glass! Trevligt o mysigt :))

Presentöppning

Moll får syn på kusin M utanför fönstret

Grillmästare och fotbollskillar

Tre musikanter :D

Prövar kusinernas sax :o

Mmmm så god glass....
Dagen avslutades med filmkväll, efter en film orkade inte jag mer så film nr två fick bli morgonmys!!


Så här kan mys se ut i vår familj...............................................

eller så här..............................................:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0