Helt väck!

Det är jag det med jämna mellanrum!
På stan i dag var vi in på leksaksaffären Buskul, där köpte vi en liten piasavakvast och en lövräfsa. Pratade lite med kassörskan, betalade och ..........glömde kortet!!!!!
Det kom jag inte på förren jag skulle betala det jag lagt upp på bandet på Åkrahallen.. Hoppsan var är bankkortet?? Jag fann mig snabbt och betalade med Ica kortet.Sen blev det lite detektivarbete. Problemet var att jag var tvärsäker på att jag tog kortet när vi gick från Buskul!! Edvin fick springa dit och fråga. Trots att jag visste att det inte var kvar där så var det just det det var!!! Phu, tack och lov!!
Konstigt att det inte händer oftare ;)


Typiskt mig ???????????????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0