En sångfågel ;)

Jag är inget bra på ett sjunga! Inte alls faktiskt. Men jag önskar att jag var det! Tänk att få stå framför en massa människor och bara sjunga, att veta att man kan!! Vilken känsla!
Nu är det så att sång är lite av ett komplex för mig. Jag gillar inte att behöva sjunga själv så det hörs.
På fredagar har vi något som heter sångsamling på jobbet då vi sjunger ett antal gamla invanda sånger och visor.
Jag tycker att det är kul att få in lite nytt i allt gammalt så jag har föreslagit några roliga visor som jag kan, problemet är bara att ingen av dom andra kan!!!  Det blir till att ta ton för mig, det är inte det lättaste för en tondöv;) Fick höra i dag att jag inte alls är så dålig som jag trodde...tack och lov:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0