En riktig sommardag

Igår hann jag/vi med mycket.

Dagen började med frukostpremiär på altanen där morgonsolen ligger på.
Sen blev det Ranstasnickeri och lite färg. Vidare till jysk där vi fick tag i nya fästen till vårt utebord (jag har lagt fästena på nåt väldans smart ställe som inte går att hitta). En stor grill och några blommar fick vi med också.
Hemma klippte vi färdigt gräset, skruvade i hop  bordet, planterade blommor.
Fika paus hos Ylva med paj, glass, vaniljvisp, saft och kaffe!!! Mums så gott och mysigt!
Sen målade jag lite ute möbler. Röda och fina blev dom. Ett par pallkragar blev också snyggt röda, dom ska bli land sen.
Vi invigde nya grillen och åt gott. 
Ett tag efter maten sprang Ronja och jag vår runda. Jäklar va bra vi är!!!  Nu fixar vi nästan hela utan att gå! Känner man oss vet man hur bra vi är :)
Regnet kom till kvällen men då hade vi redan boat in oss som tur var. 
Emmie hade en övernattningskompis här.


Vilken pingla ;)

Far o dotter

sötnos <3


Nu ska vi se vad den här dagen har att bjuda på! 

Lite grått ute så jag kanske kan ta tag i lite städning:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0