En liten visa i sommartid

♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫ Då valkar bara sväller,och celluliter gror. ♪ Generande behåring,..lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♪ De krav som sommar´n ställer,förstör vår ledighet.♫Vi sitter där å ...gnäller,fy fan vad jag e fet. ♫ Fast vem vill moti...onera...när man kan sitta still. ♪ Nej låt oss revoltera,vi tar en kaka till!!!

Ta visan med en nypa salt och gör som jag!!


♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫ Då valkar bara sväller,och celluliter gror. ♪ Generande behåring,..lyfts fram i solens ljus. ♫ Det struntar vällan jag i, vill va i solen utomhus. ♪ De krav som sommar´n ställer är bara jag som vet.♫Vi sitter där å ...gnäller,fy fan vad jag e fet. ♫ Fast varför förstöra sommarn, tror jag ingen vill. ♪ Nej låt oss revoltera,vi tar en kaka till!!!

Jag besparar omvärlden från badbilder på mig....i alla fall denna gång ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0