VÄLKOMMEN LEDIGHET!!

Sportlov betyder ett aktivt lov!
Jag har börjat bra med att komma igång med mina motionsrundor, känns skönt faktiskt.
Nu ska jag bara hitta på lite aktiviteter med mina barn.
Det blir ju lite komprimerat eftersom jag bara är ledig torsd o fred.
Men solen skiner och det finns många önskningar så det blir säkert bra tillslut.
Måste bara komma ihåg att ladda kameran så det blir lite fina sportlovsbilder på min härliga familj. (dom är härliga den här tiden på  dan innan alla börjar retas med varandra ;)
Också måste vi komma i väg en sväng till Ikea för att hålla den "lilla" dottern på bra humör.
Nu är det dax för lite morgonröj innan utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0