söndag

Långa söndagar är skönt.
Vaknade tidigt av att jag låg helt i hop tryckt. Malte låg på ena sidan med sitt ben över mitt ben, Moll låg och tampades om min kudde på andra sidan. Jag sa åt Malte att lägga sig under papaps täcke, Det är inge varmt under hans täcke fick jag till svar...nej tacka för det!! Jag var ju alldeles klibbig av värme så nog var det varmt allt.
Sen han jag med lite städning, glasögon jakt ( Malte hade "lånat" pappas glasögon), stsorhandling...sen skulle Maria komma  men avstog pga vädret! Kan förstå det, det var snöstorm ute helt otroligt efter det vackra vädret i lördags. Men det ska ju komma snö som tar med sig den gammla snön när det smälter.
I stället ringde vi grannarna o bjöd över dom på lite kaffe. Det är alltid roligt att träffas, blir bara för sällan...
Nu ropar sängen på mig, börjar ju till frukost i morgon och har kurs i morgon kväll så det gäller att vara utvilad:o

Kram, kram




Så otroligt gulliga ungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0