Lördag

Härliga lördag! Strålande sol och flera sköna plusgrader.
Micke åkte för att fixa lite med lastbilen o jag tog med mina tre yngsta till stan.
Vi strosade lite i affärer. Det blev en ny keps åt Abbe, solglasögon åt småttingarna.
Dom blev så fina alla tre!
Det var tort o fint runt torget, OBS RUNT torget. Malte sprang och snubblade PÅ torget, där det inte var tort o fint, där det var blött och mycket smutsigt....Hoppsan!
Sen blev det "Buskul" där vi köpte stora såpbubblor.
Efter stan åkte vi till mormor o morfar för att fika. Pappan mötte upp oss där.
Malte vägrade att fika inne så han o mormor satt ute på baksidan. När jag gick ut för att vara social med min mor tyckte lillpojken att jag var i vägen....men mamma mormor o jag vill ju ha lugn o ro!!! Jaha där fick jag så jag teg :)
Hemma igen fick jag fem minuter eller kanske en halvtimme i solen då jag faktiskt lyckades slumra till :)


Så skööönt
Sen fick jag ett par hjälpredor till att skära grönsaker till tacosen, jätte duktiga killar!!

Abbe i sin nya kepa :)

Ännu en mysig kväll :)

Sen fanns det ju någon som vägrade att somna utan sina nya glasögon :)

tuffing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0