länge sen sist.....

Jaha det är så här det är att jobba!
Den här veckan har jag jobbat "några" timmar mer än jag brukar eftersom folk tar semester och blir sjuka....samtidigt!! ;)
Det gör faktiskt inget, är rätt kul när man vet att det är tillfälligt.
Jag har dessutom haft förmånen att få jobba med min stora pojke som hoppar in som vikarie när det behövs. Visst visste jag att han är bra med barn iaf när det handlar om hans egna småsyskon men att han fixade det så bra är jag imponerad av!!
Men i morse hade längtan blivit för svår och han for i väg till Gotland och sin flickvän. Det är så tomt här hemma utan honom!

Här om dagen brann vår buss!! Helt plötsligt bara! Utanför Mickes jobb! Nu är vi utan bil :( Jagar efter en ny lämplig modell eftersom det är klart med försäkringsbolaget så är det bara att leta.
Hoppas bara att vi hittar nån innan fjällen resan blir!

I går kväll tömde Moll en HEL tub med tandkräm, på sig, på golvet och toastolen :( Bad för ungen och städning för mig.
I dag "lånade" hon syrrans smink, gissa vad?! Jo bad för ungen, städ för mig.....suck suck, sånt är livet!!!!

Nu är det sänggång för en trött och sliten morsa:o trött, trött, trött!!!
Jag ska skriva lite snabbare i fortsättningen och mer intressant :)
Hej svejs och sov så gott <3


Sjukt godissugen är jag, tur att det inte finns hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0