GODIS!!!!

I dag Lördag har vi varit och kollat bil och köpt en av två bilstolar. Inte direkt något roligt lördagssysselsättning men det funkar :p
Sen blev det Sala och mormor en sväng. Syrran kom över och vi pratade lite mat till fjällen. Vi vet ju inte riktigt hur många vi blir än eftersom alla våra inte följer med.
Vi köpte hem MASSOR av godis, kanske dumt när man som jag är så fruktansvärt godissugen att det inte går att låta bli. Jag fick helt enkelt bestämma mig för en frossarkväll mmm så gott och phu så mätt....
Nu är jag nöjd för ett bra tag tack och lov!!
Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska lyckas få min stora tjej att stanna hemma i kväll. Skulle ju vara trevligt att ha henne att umgås med en lördagkväll. Undra vilken muta jag ska ta till....pengar eller tjänster!? Städa hennes rum? En hundring? Eller ska jag köra med "ge dåligt samvete metoden"? Men gumman ska jag behöva sitta här aldeles själv......Men gumman du är ju ALDRIG hemma.....men gumman tänk på mig som inte har nån att prata med....;) Jag tror faktiskt rumsstädningen fungerar bäst, hon är lättköpt min lilla tjej ;)
Nog för nu, vi ses sen. Puss o hej !!!!!

Kommentarer
Postat av: lena

Min grabb tog första krogrundan som 18 år på statt i lördags..

Ja, vad ska jag säga om det..Han kom hem men det var väl nätt och jämnt...Hoppas han lär sig att inte blanda utan hålla sig till en sort..

2010-03-30 @ 06:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0