Morsdag <3

Jag är en Mor! Det har jag varit i snart 20 år....den här dagen är min. Sommaren kom på morsdag:) Vackert väder och familjen var det jag önskade mig och det fick jag ....nästan....mina storpojkar var inte hemma :( Ett fint sms från Elias kom det iaf.
Vi passade på att börja med"min" grillplats på baksidan. Det kommer att bli så bra, bättre än vad jag trott! Micke fick slita hårt men det var jag värd. Jag planterade även lite i mina land som äntligen fått sin plats.
Vi fikade med tårta och melon i solskenet.
På eftermiddagen åkte vi hem till mamma för att uppvakta henne med en blomma. God rabarberpaj med glass blev vi bjudna på. 
När vi kom hem igen gick jag för att fylla på jord i landen, myggen var som galna!!! Det gick inte att vara ute! Nu när äntligen dom där härliga kvällarna är här så är dom förstörda av mygg :(
Jag fick en bra dag och ett underbart kort av Emmie <3 


En fikastund

Fika...eller?

Två jobbarkillar <3

Det blir såå bra!!

En liten paus är alla värda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0