Åhhh nej!

Jag som trodde åldern bara drabbar andra, jag som inte ser en enda rynka på mig själv, jag som lyckas trolla bort alla gråa strån i håret, jag har nu fått inse att även jag är där....... inte mycket där bara lite......Jag ser lite dåligt, faktiskt. Går med huvudvärk som ständig påminnelse om att jag bör uppsöka en optiker.
Det är bara ett bekymmer!!! Om jag gör det , uppsöker en opptiker så har jag insett att jag kommer att upptäcka dom där för närvarande osynliga rynkorna och det grå kommer säkert att lysa igenom MEN jag tänker så här:   Ålder är något vackert, att åldras är livet, att bli äldre är att synliggöra att man levt. Därför tänker jag gå till optikern i dag så jag själv kan se det rika liv jag har <3


Kommentarer
Postat av: Lillasystern

Du passar väl på nu när det var billigt på synsam ;) <3

2010-06-18 @ 09:44:11
Postat av: Anna

Åren har varit MYCKET skonsamma mot dig! Inte så stor skillnad nu mot 1987! Fräsching!

2010-06-18 @ 13:10:31
Postat av: Petra

Lillasyster! Ja jag gjorde det men i slutänden blir det inte billigt:)

2010-06-18 @ 16:24:44
Postat av: Petra

Anna! Tack så jätte mycket, men du kanske också behöver glasögon ;)

2010-06-18 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0