PMS & LMS

I en stor familj där viljorna drar åt alla håll blir det ibland så att även jag får ge vika.
Tv.n är en sån grej där jag oftast vinner. Det räcker att säga < Nu ska jag titta,  jag har inte suttit på HELA dan. Med lite envishet brukar det funka :) Men i bland får jag ge vika, oftast då det verkligen är sånt  jag INTE vill se!! det finns några riktiga rysare som några familjemedlemmar envisas med att se. Family Guy, Simpson oc ett par serier som sänds dagligen på ett par kanaler. Family Guy måste vara den mest IQ befriade serien som någonsin sänts...
Det värsta är att när jag väl sitter där lite lätt irriterad så händer det att jag ändå drar på munnen och då blir jag ännu mer irriterad :(
I morse var det en av dom där dryga serierna som jag inte kan låta bli att skratta åt, visserligen en av de något bättre. Då lärde jag mig i alla fall att det jag drabbas av en gång i månaden är PMS, det män drabbas av.....ja typ hela tiden är LMS :))
Lättirriterat Mans Syndrom. Helt sant :)

Kommentarer
Postat av: Edde

Haha..Jims värld:P

2010-07-30 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0