:p

Tänk att nå det man strävar efter och så veta att det inte varar...Trist, ja så kan det vara.
Alla önskar väl ett jobb som man brinner för, som man faktiskt kan längta till trots jobbiga situationer och långa arbetspass. När man väl har det önskar man bara att få behålle det så länge det går.
Jag har haft flera jobb som jag verkligen har tyckt om och där jag kunnat använda min kreativitet och kompetens men när jag jämför och ransakar så är det just det här jag strävat efter..
Nu är det snart över för min del. Hoppas bara att det blir en fortsättning någon gång tillsammans med er alla!
Den 16 aug börjar jag mitt nya jobb som assistent på skolan.
Det kommer också att bli roligt och jag kommer absolut att göra mitt bästa. Det blir en erfarenhet till i mitt liv.
Alla erfarenheter är bra erfarenheter så länge man tar dom tillvara ( ännu några kloka ord från mig)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0