I HUVUDET PÅ PETRA MARIE STRANDBERG!???!!!

En tjej som jag känner, inte så väl men ändå..tyckte att det var bra att jag skulle blogga. Hon vill nämligen veta allt som försigår i mitt huvud!
Nu ska jag förklara en detalj som har en viss betydelse för mitt bloggande, det är att i mitt lilla huvud är det oftast ganska osorterat, rent av kaotiskt. En charmig röra där det i bland ramlar ut en del kvickheter och annat smått och gott. Bara så svårt att veta hur och när en del saker kommer ut.
Som härom dagen när jag snabbt ifrågasatte just denna tjejs chans att bli gift med en välbärgad ung man ;) Hon tog det bra förutom en mindre attack:)
Jag har dessutom svårt att hålla reda på tider, nycklar, plånböcker mm i bland glömmer jag nästan bort mig själv;)
Alltsom oftast glömmer jag att tanka bilen eller köpa just det jag åkte för att handla.
Det jag är bra på är att ta hand om andra, ge komplimanger eller att bara finnas där.
Så CAP, läs gärna min blogg och ta den med en nypa salt och en stor dos allvar. Du och ni andra kanske kan hitta något guldkorn i det jag skriver här.
Ha en bra dag och lev livet :)
Kram


Lite kaos i bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0