Dålig humor :)

"Det är lite frostigt nu".....ett mycket populärt uttryck av min systers man när något inte riktigt passar honom.
Jag råkade en dag på stranden kläcka ur mig något som han inte riiiktigt tyckte om...Han är nämligen mycket speciell min kära svåger, på ett positivt sätt. Jag tycker verkligen jättemycket om honom, han är absolut min favvo svåger (har bara en).
Trebarnsfar och väldigt ansvarsfull. Snäll och glad.
Det jag kläckte ur mig var att jag aldrig skulle se honom som en man, jag menar ju självklart det på ett positivt sätt. Det är bra att leva ut, att våga vara barn, att vilja ha star wars kallingar/badshorts, att bomba i badet så alla i närheten blir blöta. Härligt Johan fortsätt vara DU <3


Pepparsnaps, så gott.....brrrrr

Kommentarer
Postat av: Mr:Frost

Nja när man har sätt den där bilden så kanske man inte är så manlig trots allt ....



<3 Tycker om dig också <3 men säg inget till M



:) :)

2010-07-26 @ 18:53:53
Postat av: Anonym

:D

2010-07-27 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0